Reacția unei femei când este întrebată cât cheltuie lunar pe haine: „Îmi e teamă!”

×
Codul embed a fost copiat

Creşte interesul românilor pentru felul în care arată şi se îmbracă, dovadă că alocă mai mulţi bani, lunar, pentru haine şi încălţăminte.

Cei mai mulţi merg la cumpărături la mall dacă vor să îşi completeze garderoba. Însă şi magazinele online câştigă teren, după cum arată un studiu recent.

În 2014, cheltuiam sub o sută de lei pe lună pentru haine şi încălţăminte, potrivit Institutului Naţional de Statistică. Anul trecut, însă, din bugetul total al unei gospodarii, aproape 175 de lei au fost alocaţi lunar pentru aceleaşi lucruri.

Că ne place tot mai mult moda o arată şi datele unui studiu efectuat de compania de marketing şi cercetare MKOR Consulting. În 2018, peste 56 la sută dintre români şi-au completat garderoba de câteva ori pe lună, cu 7 la sută mai mulţi faţă de 2017.

Citește și
carucior cumparaturi inteligent,
A apărut căruciorul de cumpărături inteligent. Ce știe să facă și de ce este criticat
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Femeie: „Ohh, nu vreau să spun! (De multe ori pe lună şi cum sunt liberă vinerea, cam în fiecare vineri. S-au depăşit sume. Nu vreau să fac socoteala. Îmi e teamă. Se duc 800, dar nu mereu."

Femeie: „O dată la lună, când sunt reduceri, mai des, de două ori pe săptămână. Câteodată 500, câteodată 200, o sută, variază."

Când vine vorba de locurile din care ne place să facem cumpărături, acelaşi studiu arată că mall-urile rămân locurile preferate de cei care doresc să îşi cumpere haine, încălţăminte ori diferite accesorii. 85 la sută dintre români obişnuiesc să îşi înnoiască garderoba de aici. Un plus de 3 la sută sunt magazinele online de unde îşi cumpără haine 57 la sută dintre noi.

Românii au devenit mai atenţi la preţuri şi compară articolele, înainte de a le plasa în coşul online de cumpărături.

George Pascaru, specialist marketing digital: „A crescut mult încrederea oamenilor pe online, în acelaşi timp au crescut şi exigențele lor. Consumatorul nu mai este uşor de indus în eroare sau de amăgit cu oferte false."

Cristina Nichita, designer vestimentar: „În online se vinde volum şi ieftin. Tinerii cumpără mul. Cele care doresc ceva de calitate merg în ateliere."

Diana, consilier vânzări: „Avem cliente fidele care urmăresc cu interes site-ul nostru, dar vin şi în magazin să le vadă şi în realitate."

Studiul companiei MKOR Consulting a avut un eşantion de 1.067 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani, din mai multe regiuni ale ţării.

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Cât cheltuie americanii de Valentine's Day
Cât cheltuie americanii de Valentine's Day

În Statele Unite este în scădere numărul celor care celebrează ziua de Sfântul Valentin prin cumpărături şi mese în oraş.

A apărut căruciorul de cumpărături inteligent. Ce știe să facă și de ce este criticat
A apărut căruciorul de cumpărături inteligent. Ce știe să facă și de ce este criticat

Până și cărucioarele de cumpărături sunt de acum "inteligente". O companie israeliană a lansat unul care recunoaște imediat produsele puse în el.

A muncit un an ca să își ia calculator, dar s-a stricat după o lună. Chinul care a urmat
A muncit un an ca să își ia calculator, dar s-a stricat după o lună. Chinul care a urmat

Cumpărăm în neştire, dar chiar şi aşa, doi clienţi din 10 sunt nemulţumiţi de serviciile pe care le oferă magazinele online.

Aglomerație în mall-urile din Capitală: ”Facem pe ultima sută de metri nişte cumpărături”
Aglomerație în mall-urile din Capitală: ”Facem pe ultima sută de metri nişte cumpărături”

Deşi mai toate străzile sunt pustii în Capitală, în mall-uri e forfotă mare. Joi seară, de pildă, bucureştenii în căutare de cadouri suplimentare nu au plecat de la cumpărături decât atunci când s-au tras obloanele.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.